פיוס? ראה"ע חיפה יהב: "מיכאל אלפר לא ישמש כסגני"

גורם המקורב לראש העיר יהב שלח ל"קול חי" את ההזמנה שנשלחה על ידי ראש העיר, הרב בליטנטל והנהלת בית הספר להורי התלמידות לטקס הבוקר, בה מופיעים המזמינים – ולא מופיע בה שמו של אלפר
איתי גדסי 6 Comment on פיוס? ראה"ע חיפה יהב: "מיכאל אלפר לא ישמש כסגני"

בלשכת ראש עיריית חיפה יהב מכחישים כי הגיע כאורחו של אלפר • גורם בדגל התורה: " על פי החוק הרב מיכאל אלפר ישמש כסגן ראש העיר, שכן כך נחתם בהסכמים הקואליציוניים" • יהב משבח בפומבי את בליטנטל

צילום: ניר בלזיצקי / עיריית חיפה
גורם המקורב לראש העיר יהב שלח ל"קול חי" את ההזמנה שנשלחה על ידי ראש העיר, הרב בליטנטל והנהלת בית הספר להורי התלמידות לטקס הבוקר, בה מופיעים המזמינים – ולא מופיע בה שמו של אלפר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר פרסמנו כאן באתר "קול חי" כי יו"ר דגל התורה בחיפה מיכי אלפר סייר עם ראש עיריית חיפה יונה יהב במוסדות חרדים וכי הגיע כאורחו של אלפר.

בלשכת ראש עיריית חיפה יהב מכחישים כי הגיע כאורחו של אלפר, ואומרים בתגובה ל"קול חי": "ראש העיר הודיע כבר למר אלפר ולראשי סיעתו כי הוא לא ישמש כסגנו".

בדרך לסגנות? מיכי אלפר ויונה יהב מסיירים יחד במוסדות

בלשכתו של יהב אומרים כי: "בניגוד לנאמר בהודעה שהוציא מר אלפר לעיתונות ראש העיר לא שימש כאורחו של מר אלפר בטקס שהתקיים הבוקר בבית יעקב. כמו"כ, מעולם לא התנה ראש העיר את הגעתו לאירועים באי השתתפותו של מר אלפר בהם.

"ראש העיר מודה לסגנו הרב אריה בליטנטל על שיתוף פעולה פורה בניהם שהביא לעשרות הישגים למען הציבור החרדי בחיפה. שאחד מהם הוא בנייתה של כיתת המחשבים בבית יעקב שנחנכה הבוקר.

גורם המקורב לראש העיר יהב שלח ל"קול חי" את ההזמנה שנשלחה על ידי ראש העיר, הרב בליטנטל והנהלת בית הספר להורי התלמידות לטקס הבוקר, בה מופיעים המזמינים – ולא מופיע בה שמו של אלפר.

hazmana hoichberger (1)

בהזמנה נכתב "הננו מתכבדים להזמינכם לחנוכת כיתת מחשבים באדיבות עיריית חיפה" והחתומים עליה הם ראש העיר יהב, סגנו אריה בליטינטל איש אגודת ישראל וגב’ רות גלברט מנהלת בית הספר.

יו"ר דגל התורה בחיפה הרב מיכאל אלפר אומר ל"קול חי": "בית ספר בית יעקב בשכונת הדר הוא בית ספר ענק שבו לומדות כ-650 בנות, מספר זה הוא לאחר עזיבתן של 140 בנות מחסידות גור לפני שנתיים. כיום שתי כיתות מסיימות מחזור, ובשנה הבאה בע"ה תיפתחנה 4 כיתות א'. הדבר הזה מצריך את הרחבת בית הספר ופתרון מידי לפתיחת שנה"ל הבאה".

"בשנתיים האחרונות קידמתי תוכנית להרחבת בית הספר שאושרה ע"י משרד החינוך לתוספת של כ-1000 מ"ר והתאמת המבנה לפרוגרמה העדכנית בהתאם למספר התלמידות.

אלפר חתם: "שמחתי לארח את ראש העיר, שעמד מקרוב על המצוקה. והביע את רצונו להביא לפתרון בסוגייה".

בהתייחס לסוגיית הסגנות, גורם בדגל התורה אומר ל"קול חי": "לפי החוק הרב מיכאל אלפר ישמש כסגן ראש העיר, שכן כך נחתם בהסכמים הקואליציוניים, ומועצת העיר אישרה אותם, כך שאלפר יהיה סגן אוטומטית בעוד חצי שנה בחודש סיוון, בחצי הקדנציה. אם יהב יבחר לפטרו לאחר מכן, זה עניין אחר".

ואכן, בבדיקת "קול חי" עולה כי בפרוטוקול ישיבת מועצת העיר בה אישרו חברי המועצה את מינויו של בליטנטל לסגן נכתב כי "החל מיום 27/5/16 יוחלף מר אריה בליטנטל על ידי מר מרדכי מיכאל אלפר".

IMG-20160225-WA0017



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    תפסיקו לנסות ולערבב בחיפה.
    מעניין שאת ההזמנה הזו אף אחד לא ראה מלבד התקשורת.

  2. 5

    אלפר וחבורתו מתנהגים כילדים קטנים.אתם מגחיכים את עצמכם.

  3. 4

    מגיב 1, אתה לא גדול המחנכים בדורנו? עדיף שתפסיק לערבב בכל מקום שבו יש רועצים טובים

  4. 3

    מעניין למה לא שמענו כלום עד עכשיו?

  5. 2

    כתושב חיפה אני מוכרח לציין את פעילותו הברוכה למען הכלל, של הרב אלפר,
    הוא עוזר לכל אדם באשר הוא ללא הבדל גזע דת וכו'
    יישכ כחך המשך בעשייתך המבורכת